Dé 10 check-vragen die iedere manager op zijn bureau moet hebben voor een uitzonderlijk hoge klantwaardering!

Ontdek:

N

Wat zorgt voor oprecht blije klanten

N

Hoe je een uitzonderlijk hoge klantwaardering creëert

N

Hoe je van jouw team koplopers maakt

N

Waaraan klantbediening van de toekomst voldoet

N

Hoe ambitieuze organisaties het verschil maken

Benieuwd? Vraag het e-book direct aan:

2 + 7 =

In mijn privacyvoorwaarden lees je hoe ik zorgvuldig omga met je gegevens.

Wat mijn blije klanten zeggen

Ik ken Mireille als docent van de opleiding Customer Experience en Multichannel Management. Mireille maakt een customer experience plan concreet en praktisch direct toepasbaar voor een organisatie. Als het gaat om het optimaliseren van de klantreis, een memorabele klantbeleving en de merkwaarden in het klantcontact ook echt merkbaar te maken, dan ben je bij Mireille aan het juiste adres.

Hans Molenaar

Directeur Beeckestijn Business School

Mireille heeft bijna 1 jaar ons customer experience team versterkt en op een merkwaardige manier een aantal van onze klantreizen naar een hoger niveau getild.
Door haar jarenlange ervaring op het gebied van klantcontact en customer experience weet Mireille als geen ander welke behoeften er leven bij de klant van vandaag de dag. En hoe daar succesvol op in te spelen.

Pieter Franssen

Marktmanager en productowner Centraal Beheer

Wij hebben Mireille gevraagd om ons verder op weg te helpen naar een unieke klantbeleving. En dat terwijl ik zelf dit jaar afstudeer op de studie “Commerciële Economie”. Ik weet dus wel hoe een klantreis theoretisch in elkaar steekt. Maar zie het dan nog maar eens concreet toepasbaar te maken voor je eigen organisatie.
En precies dát is de specialiteit van Mireille. 

Bas Huisman

Eigenaar Zorgboerderij De Reestlandhoeve

Sometimes people remember what you say. Sometimes people remember what you do. But they always remember how you make them feel.

– Maya Angelou