Wanneer kan ik voor jou het verschil maken?

  • Jouw omzet loopt terug en/of je verliest marktaandeel.
  • Je wilt binnen jouw branche het onderscheid maken op klantbeleving.
  • Je wilt toe naar een individuele en verrassende service.
  • Je wilt naast jouw klant staan en de engagement vergroten.
  • Je wilt toe naar een ideale klantreis. Met contrast en een piek-eind. Verspillingen worden vervangen door klantwaarde (lean).
  • Je wilt toe naar een lerende organisatie gericht op het continu verbeteren van de klantbeleving. En een cultuur waarbinnen de drang gevoeld wordt om minimaal “Eén fan per dag te maken”.
  • Je wilt een training “Merk-Waardig Gedrag”. Centraal staat echt contact, authenticiteit en inlevingsvermogen. Communicatie “van hart naar hart” in plaats van “van hoofd naar hoofd”.
  • Je wilt je onderscheiden op basis van de hoogste NPS van heel Nederland 😉

 

Mijn motto is “Zo kan het dus ook!”. En het zijn vaak de kleine dingen die het hem doen. Zorg ervoor dat de klant zich na ieder contact “gezien en bijzonder” voelt.