Direct zelf aan de slag? Dat kan!

Heb je het gevoel dat jouw klant “wel tevreden” is? Of vraag jij je af op welk punten jouw organisatie nu écht het verschil maakt? Of heb je een heldere missie, maar is dat nog niet voldoende merkbaar?
Dan is het klantreis-format iets voor jou!

Breng de ideale klantreis in beeld

Regelmatig naar jezelf kijken vanuit het perspectief van de klant is essentieel. Het leidt tot nieuwe inzichten én de motivatie om er mee aan de slag te gaan.

Doorloop samen met je team de 7 praktische stappen

Het format “De ideale klantreis” helpt je hierbij. Op basis van 7 praktische stappen breng je de huidige klantreis in kaart. En bepaal je samen op welke punten je het écht anders gaat doen!

Laat je naam en e-mail adres achter

Je krijgt dan het format “De ideale klantreis” wat je zelf in ieder gewenst (poster)formaat kan laten afdrukken. En de 7 stappen met uitleg en praktische aanpak.