Programma Merk-Waardig
Oprechte verbinding en een lerende organisatie vanaf dag één.
Voor een uitzonderlijk hoge klantwaardering is een dienstverlening nodig die verder gaat. Hiervoor is een emotionele connectie nodig. Of ter wel; wij geven u het gevoel alsof u onze enige klant bent
(niveau 3) en daar waar mogelijk maken wij een verrassende service waar (niveau 4).
Om dit te bereiken is het volgende nodig:
- Een lerende organisatie gericht op het continu verbeteren van de klantbeleving.
- Een cultuur waarin de drang gevoeld wordt voor het maken van Eén fan per dag.
- Dat men beschikt over de juiste (gespreks)vaardigheden.
De mindset en cultuur binnen een organisatie en/of is team is bepalender voor het eindresultaat, dan alleen een training gericht op vaardigheden. Het programma Merk-Waardig is daarom een combinatieprogramma. Centraal staat een oprechte verbinding met de klant en een lerende organisatie vanaf dag 1.
Dit programma is altijd maatwerk. Op basis van een vrijblijvend strategie gesprek, maak ik een voorstel op maat.