Ik ben een perfectionist en committeer me alleen aan het beste resultaat
Als dat nodig is ‘met het mes op tafel’
“
Love comes with a knife, not some shy question and not with fears for its reputation!
-Rumi
Oprecht blije klanten, de rode draad in mijn carriere
Ik heb het niet over “tevreden klanten”!
Maar over klanten waarbij je iets geraakt hebt. Waardoor er een band ontstaat, de ander jou iets gunt. Waardevolle feedback geeft. En trouw blijft. Of je moet het wel héél bont maken.
Als accountmanager acquisitie won ik een prijs voor het aanbrengen van de meeste MKB klanten.
Wat is jouw geheim? Kreeg ik vaak te horen
Dat heeft te maken met echtheid. Geen gemaakte verhalen. Authenticiteit.
Oprecht het beste met de ander voor hebben.
Dat is waar ik het voor doe!
Ik ben op missie!
De waarde van jouw organisatie voelbaar maken in elk contact
Het is mijn persoonlijke missie om organisaties te helpen de juiste snaar te raken bij klanten. Waardoor klanten positief worden verrast. Denk bijvoorbeeld aan de krachtige impact van ‘gewoon verwonderen’ of ‘alles voor een glimlach’ in de klantreis van CoolBlue. Hierdoor ontstaat een emotionele connectie met de klant.
Ik help organisaties een lerende organisatie te worden gericht op het continu verbeteren van de klantbeleving. Dit omvat de hele klantreis: see, like, trust, try, buy, repeat & refer. Strategie, salestechnieken én schrijfvaardigheden!
Oprecht blije klanten hebben het beste met je voor
Ze willen oprecht graag helpen en geven waardevolle feedback.
Oprecht blije klanten zijn loyaal
Ze zijn minder prijsgevoelig en bevelen jou aan bij anderen.
Oprecht blije klanten zorgen voor blije medewerkers
Ze zorgen ervoor dat jouw medewerkers zich gewaardeerd voelen en trots zijn op het bedrijf.
MERKwaardig het verschil maken!
Customer EXperience (CEX) sells!
Ik ben nu alweer zo’n 7 jaar zelfstandig onderneemster. Daarvoor heb ik met ontzettend veel passie en plezier gewerkt voor de diverse werkmaatschappijen van Achmea. Een werkgever waar ik trots op ben. Ik heb altijd volop kansen gekregen mijzelf te ontwikkelen. Zo heb ik een enorme praktijkervaring opgedaan als projectleider, (verander)manager en salesprofessional B2B. En toch… ging er iets knagen. Ik wilde iets doen met mijn passie voor klantgerichtheid. Maar dan wel in combinatie met mijn leiderschapservaring.
Door de opleiding Customer Experience en Multichannel management vielen de puzzelstukjes op zijn plek.
Steeds meer organisaties ontwikkelen een customer experience strategie door de customer journey concreet vorm te geven en de ‘engagement’ met klanten te vergroten. Denk daarbij aan bedrijven als Coolblue, ANWB, Landal en Bol.com.
Het Customer Experience plan waarop ik ben afgestudeerd werd door Beeckestijn Business School als hoogste beoordeeld. Omdat het concreet en direct toepasbaar is voor een organisatie.
Inmiddels integreer ik de customer journey vrijwel altijd in mijn programma’s. Voor een ideale klantreis is contrast nodig. Ook helpt het om je te verplaatsen in de emotionele belevingswereld van de klant. Zodat je ‘merk-waardig’ het verschil maakt.
Bevlogen en passievol
Ik kan Mireille het beste omschrijven met de volgende woorden: bevlogen en passievol.
Ik heb besloten met haar in zee te gaan voor ons project “excellente klantbeleving” nadat ze mij op een zeer onderscheidende, verrassende manier had benaderd.
Zij heeft ons MKB-adviesteam onder haar hoede genomen en het resultaat is dat wij dagelijks kleine geluksmomentjes toevoegen aan onze dienstverlening. En dat wij nu op een zeer persoonlijke en verrassende manier communiceren met onze klanten.
De andere teams in ons bedrijf staan te popelen om met Mireille aan de slag te gaan.
“Dromend voor mijn camperbusje kan ik relativeren en kom ik vaak tot nieuwe inzichten”
Heb ik naast mijn missie ook nog tijd voor andere dingen? Nauwelijks ;).
Hoewel… de belangrijkste stap om wat meer vrijheid te creëren was de aanschaf van mijn VW-camperbusje. Ik hou van Nederland, mijn tweede thuis is Terschelling. Maar ik kwam er te weinig aan toe. Nu ik mijn camperbusje heb, lukt het me om vaker de natuur in te trekken. Lekker alleen op pad of samen met mijn vriend. Dromend voor mijn camper kan ik relativeren en kom ik vaak tot nieuwe inzichten.
Verder loop ik 3x per week hard. Niet dat ik nu zo sportief ben, maar ook dat hardlopen doe ik graag elke keer nog een klein stapje beter : ).
En waar je mij voor mag wakker maken is, gewoon, lekker samen een biertje drinken in de kroeg!
MERKwaardig het verschil maken?
Wil je weten wat voor jouw organisatie nu de belangrijkste stap is op weg naar een extreem hoge klantwaardering?
Bel gewoon even: 06 22 82 06 42. Het is mijn favoriete onderwerp!