Inspiratie om hét verschil te maken

 

Klantbeleving in je website

Klantbeleving in je website

1+1=3, dat verdient een vervolg! Soms kunnen we elkaar wel achter het behang plakken, Miranda en ik Dan zeg ik iets en zie ik al aan de blik van Miranda dat ze er anders tegenaan kijkt. Andersom gebeurt dit ook. In een training houden we ons meestal in. Maar soms...

Lees meer
Een uitzonderlijke klantbeleving in 7 stappen

Een uitzonderlijke klantbeleving in 7 stappen

Regelmatig naar jezelf kijken vanuit het perspectief van je klant is essentieel. Het leidt tot nieuwe inzichten én de motivatie om er mee aan de slag te gaan. Het klantreis-format helpt je hierbij. Op basis van 7 praktische stappen breng je samen je team de...

Lees meer
Waar gaat het nu écht over bij succesvol verkopen?

Waar gaat het nu écht over bij succesvol verkopen?

“Heb je wel eens door de ogen van een glazenwasser naar je eigen ramen gekeken?” Aan de deur wordt niet gekocht. Toch? Op zaterdagmiddag zit ik boven in mijn kantoor nog een salestraining uit te werken (toeval bestaat niet ; ). Als er wordt aangebeld. Ik loop naar...

Lees meer
Hoe 1 ding in de dienstverlening al het verschil maakt

Hoe 1 ding in de dienstverlening al het verschil maakt

Met 1 simpele aanpassing in je dienstverlening...   Zijn de AirPods van Apple nu echt zoveel beter dan “gewone” draadloze oordopjes? Ik wilde met het hardlopen de oortjes van Apple wel eens uitproberen. Ik heb al aardig wat oortjes, maar met het sporten bevalt...

Lees meer
Communicatietraining Merkwaardig Gedrag

Communicatietraining Merkwaardig Gedrag

Ben jij je ervan bewust dat zelfs de wereldkampioen voetbalteams meer trainen dan dat ze wedstrijden spelen? Er is er maar 1 die écht het verschil maakt. De collega met het klantcontact maakt iedere dag weer het verschil! Zijn jullie waarden merk-baar in de...

Lees meer
Mijn waarom?

Mijn waarom?

Ik verbaas mij oprecht over de kansen die bedrijven laten liggen. Bijvoorbeeld alleen al offertes. Het opvolgen schiet er al snel bij in. Want we kennen het allemaal wel. We laten ons al snel leiden 'door de waan de dag'. Terwijl dit kan tegenwoordig zó makkelijk...

Lees meer
Hoe word je extreem klantgericht?

Hoe word je extreem klantgericht?

In deze mail hoop ik je duidelijk te maken dat íeder team méér impact kan maken op de klant. En dat het gezamenlijk uitwerken van een klantreis hiervoor een zeer effectief instrument is. In mijn vorige mail had ik het over 'durven om te dromen en te gelóven' Een...

Lees meer
Het perfecte terrasje

Het perfecte terrasje

‘Het perfecte terrasje.’ Je kent het vast wel. Kijk anders nog maar eens: ‘Het perfecte terrasje van Lebbis’. De vraag is: waarom bestaan die perfecte terrasjes niet? Ik geloof erin dat ‘het perfecte terrasje’ wél bestaat En dat het vaak dichterbij is dan je denkt. Ik...

Lees meer
Net dat ene stapje extra zetten?

Net dat ene stapje extra zetten?

'U vraagt, wij draaien.’ Je kent deze uitdrukking vast wel. En helaas, jouw team vast ook. Alle vragen van de klant worden snel en vakkundig beantwoord. En dat is al heel wat, toch? Nou... nee. De lat ligt tegenwoordig zó veel hoger. Misschien herken jij het ook...

Lees meer